.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین فرهنگی است که می تواند ما را از سختی‌ها عبور دهد.

فرهنگ ایثار و شهادت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا عزیز کردهامیر نوذر نعمتی جانشین و معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تأثیر فرهنگ ایثار و شهادت در روحیه ملت ایران، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا عزیز کرده و این فرهنگ در تار و پود  مردم ریشه دوانده است.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت است که ما را با همه سختی‌ها، مشکلات و کمبود تجهیزات ظاهری در برابر دنیای استکبار در هشت سال دفاع مقدس و اتفاقات قبل و بعد آن  حفظ کرده و به جلو برده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شرکت در مراسم تشییع شهدا و تأسی کردن به جایگاه شهدای عزیز در ملکوت اعلا  باعث می‌شود که روحیه ایثار و شهادت همچنان ادامه داشته باشد.

امیر نعمتی تصریح کرد: جوانان اگر می‌خواهند از مسیر پر پیچ و خم زندگی و سختی‌های دنیا به راحتی عبور کنند باید به فرهنگ ایثار و شهادت روی آورند.

وی در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین فرهنگی است که می تواند ما را از سختی‌ها عبور دهد.



:: برچسب‌ها: امیر نعمتی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ، شهدای گمنام ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 8 مهر 1396
.

در كتاب شريف كامل الزيارات كه نوشته مرحوم ابن قولويه استاد شيخ مفيد می باشد ، داستانی عجیب از زیارت حضرت موسی (ع) نقل شده که با هفتاد هزار ملک به زیارت امام حسین (ع) می‌رود.

كامِلُ الزّيارات کتابی با موضوع زیارت ، تالیف ابن قولویه قمی متوفای ۳۶۷ق، محدث و عالم نامدار شیعه . این کتاب از فضیلت و چگونگی زیارت پیامبر اکرم (ص) ، اهل بیت و امام‌زادگان و مومنان  سخن می‌گوید و مجموعه روایاتی را از اهل بیت(ع)در این باره نقل می‌کند. كامل الزيارات از مهمترين و معتبرترین منابع روایی و دعایی شيعه است كه علما و فقهای شیعه پیوسته به آن مراجعه کرده‌اند. 

در  این كتاب شريف  آمده است:

زماني قبر سيدالشهدا (ع) نه ضريح و حرمی داشت و نه قبه و بارگاهی، و حتی به قدر چهار انگشت از زمين بالاتر نبود و هيچ نشان و نشانه اي نداشت. بلكه قبر مطهر ايشان در دل صحرا بود و كسی كه قصد زيارت داشت بايد نشان دقيق آن را از ديگران مي پرسيد ، در چنين اوضاعی معمولا اشخاص به صورت تنها يا در گروه‌های دو سه نفری به زيارت می آمدند تا به دست مأموران گرفتار نشوند.

در اين زمان شخصی تنها به زيارت امام حسين (ع) آمد و به چند صدمتری قبر مطهر رسيد در روستايی كه در آن نزديكی بود درنگ كرد تا هوا تاريك شود. [از گفتار امام كه فرمودند: «بين النووايس وكربلا» استفاده می شود كه اين روستا همان كربلای قديم بوده و ظاهرا پشت بارگاه فعلی حضرت اباالفضل العباس (ع) قرار داشته است] .
اين اقدام از ترس افراد مسلحی بود كه پيرامون قبر مطهر نگهبانی مي دادند تا مبادا كسی به زيارت امام حسين(ع) بيايد.

اين شخص خودش می گويد: در تاريكی هوا آرام آرام به سمت قبر مطهر آمدم. ناگهان شخصی در دل تاريكی به سمت من آمد و گفت: برگرد. اكنون نمی توانی زيارت كنی. از برخورد او فهميدم جزو نگهبانان نيست.

به روستا برگشتم و قدری كه گذشت دوباره به سمت قبر مطهر آمدم و دوباره همان شخص مانع من شد. گفتم چرا؟ گفت: چون حضرت موسی بن عمران علی نبينا و آله و عليه السلام به همراه هفتاد هزار ملك به زيارت امام حسين عليه السلام آمده است.

گفتم تو كيستی؟ گفت: من از ملائكه ای هستم كه خدا مرا به نگاهباني از قبر امام حسين و استغفار براي زائرانش گماشته است. دوباره بازگشتم و اين بار نزديك فجر براي زيارت آمدم و كسی جلوی مرا نگرفت . زيارت كردم و نماز صبح خود را همان جا خواندم و پيش از روشن شدن هوا برگشتم. (1)

اين ماجرا مربوط به يكي از زوار امام حسين (ع) در حدود هزار و دويست سال پيش است . در گذشته افرادی كه قصد زيارت داشتند اين مسئله را حتي از نزديكان خود نيز مخفی می كردند و اگر به كسی اعتماد داشتند با او وداع می كردند؛ چرا كه بسيار بودند كسانی كه به زيارت اباعبدالله الحسين(ع) رفتند ولی باز نگشتند.

 

منبع:
1)کامل الزیارت صفحه112



:: برچسب‌ها: حضرت موسی ، امام حسین ، کربلا ، کامل الزیارات ، قبر امام حسین ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 8 مهر 1396
.

در دنیا افرادی هستند که به دلایل مختلف برای خودشان کلکسیونی از سلاح های کشنده جمع آوری می کنند.

لوکس و نابودگر؛ سلاح هایی که لرزه بر اندام می اندازند + تصاویر تفنگ گونه‌ای سلاح گرم دستی و انفرادی است. تفنگ معمولاً دارای قنداق است و کاربرد آن مستلزم استفاده از دو دست و شانه تیرانداز است.
 
برخی تفنگ‌ها گلوله را با انفجار مهمات به بیرون می رانند، در مقابل نوع دیگری به نام تفنگ بادی وجود دارد که با فشار هوا به صورت مکانیکی این کار را انجام می‌دهد.
 
تفنگ‌های دارای مهمات هم دو نوع اصلی تفنگ دارند: تفنگ ساچمه‌زنی و تفنگ گلوله‌زنی.در تفنگ ساچمه‌زنی تعدادی ساچمه فلزی در اثر فشار گاز باروت که در فشنگ ایجاد می‌شود از لوله تفنگ به بیرون پرتاب می‌شود.
 
در تفنگ گلوله زنی فقط یک گلوله از لوله به بیرون می‌رود.تفنگ گلوله‌زنی معمولاً دارای لوله خاندار است که به همین دلیل دقت تیراندازی و برد آن بسیار بیشتر از تفنگ ساچمه‌ای است.در سال ۲۰۱۳ شرکت آمریکایی ترکینگ پوینت از نوعی تفنگ شکاری رونمایی کرد.
 
میدان دید و هدف‌گیری این سلاح رایانه‌ای است و مجهز به نرم افزارهای هدف‌گیری و سیستم مسافت‌یاب لیزری است. تجهیزات کامپیوتری این تفنگ به منظور نشانه‌گیری بسیار دقیق تعبیه شده است. کاربران مبتدی نیز به راحتی می‌توانند با این تفنگ شکاری به هدف مشخص شلیک کنند.
 
این سلاح مجهز به سامانه وای-فای است و قادر می‌باشد مختصات هدف گیری و تاریخ شلیک را ثبت کند. 
تکنولوژی این سلاح امکان پی‌گیری جرائم را به مراجع قانونی و حقوقی داده و کار آنها را برای کشف جرم و زمان رویداد تخلف آسان می‌کند.
 


:: برچسب‌ها: لوکس و نابودگر، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 8 مهر 1396

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی