.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری،هرکس به زعم خویش ویژگی و معیار های مختلفی  را برای انتخاب نامزد اصلح  مد نظر دارد.
 
 با توجه به اینکه برای کشف معیارهای حقیقی ، دیدگاهها و نظرات مقام معظم رهبری ملاک و مدنظر بوده، لازم است تا با مراجعه به  بیانات ایشان، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور اقدام کنیم.
 
در همین راستا کانال تلگرامی مقام معظم رهبری مطلبی را منتشر و با بهره گیری از بیانات 28 سال گذشته ایشان برخی  ویژگی های نامزد اصلح را عنوان کرد.
 
 در ادامه نصویری از این ویژگی ها را مشاهده می کنید.
 
 

 



:: برچسب‌ها: رهبر انقلاب , کانال تلگرامی رهبر معظم انقلاب , انتخابات ریاست جمهوری , ویژگی های انتخاب رئیس جمهور , کاندید اصلح ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 22 ارديبهشت 1396
.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش طی سفری به منطقه پسابندر از این منطقه بازدید کرد.

 فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر 
 
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.

وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .
 
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر 
 

اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر



:: برچسب‌ها: دریادار سیاری , نیروی دریایی , ارتش جمهوری اسلامی ایران , امنیت ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 22 ارديبهشت 1396
.

ئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اشراف اطلاعاتی و قابلیت‌های منحصر به فرد و توانمندی‌های دفاع دریایی ما، دشمنان را منفعل و سرگردان نگه خواهد داشت.

دشمن توان بازدارندگی ما را با تمام وجود لمس کرده است/«شناور تندرو» معجزه نیروی دریایی سپاه
 سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین افتتاحیه پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین، صاحب نظران و فعالان این عرصه در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و نیز شهدای علم و فناوری و عرصه دریا، برخورداری ازمزیت ها و ویژگیهای ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک را از نقاط قوت کشورمان عنوان و تصریح کرد:در این بین موضوع "دریا" جایگاه ویژه‌ای داشته و ایران اسلامی از سواحل طولانی در شمال و بویژه جنوب کشور که حوزه ای تعیین کننده در هرم قدرت منطقه و جهان است بهره مند می باشد.

وی با اشاره به اهمیت منطقه خلیج فارس اظهار کرد:این منطقه علاوه بر اهمیت ذاتی ساحل و دریا، دربرگیرنده بزرگترین منابع فسیلی جهان در نفت و گاز بوده و قلب تپنده اقتصاد وانرژی جهانی در خلیج فارس و سرزمینهای پیرامونی آن است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بیش از 90 درصد مبادلات تجاری جهان از مسیرهای دریایی انجام می شود گفت:
امروز تنگه هرمز گلوگاه صادرات منابع انرژی فسیلی و واردات کالا برای کشورهای پیرامونی این حوزه بوده و بهره مندی از چنین موقعیت با ارزش موهبتی است که خداوند متعال در اختیار ملت ایران قرار داده است.

وی با اشاره به تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی و پیشینه خصومت ورزی امریکا و قدرت های استکباری و سلطه گر علیه نظام و ملت ایران، گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب همواره با دشمنی و تهدید امریکا مواجه بوده ایم و دولتهای مختلفی که در این کشور سرکار آمده اند با الفاظ نسبتاً متفاوت اما مضمون یکسان جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کنند که این تهدیدات به طور عمده دریا پایه می باشند.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد:دریا پایه بودن تهدید مسأله مهمی است که می تواند بر نحوه نگرش ما به صحنه دریا به شدت تأثیر گذار باشد و دشمنان ما که قدرتی با حجم بزرگ را در دریا شکل داده اند برغم تلاشهاو اقدامات گسترده ای که برای ایجاد امنیت آن بکار می گیرند، اما به وضوح می دانند که در میدان نبرد واقعی ،آسیب پذیر بوده و  متحمل خسارات و تلفات سنگینی خواهند شد.

وی با بیان اینکه  طی سالیان متمادی هیچگاه از خباثت و توطئه های دشمنان بر علیه ما کاسته نشده ، بلکه افزایش نیز یافته است، بر نقش و جایگاه بی بدیل نیروی دریایی در برابر تهدیدات دریاپایه تاکید و خاطرنشان کرد:آنچه دشمنان را به این نتیجه می رساند که هزینه نبرد دریایی با جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر از فایده آن می باشد، در واقع همین توان بازدارندگی کشور است که  با تمام وجود آن را لمس کرده اند.

سرلشکر باقری شناورهای تندرو را "معجزه نیروی دریایی سپاه " و به مثابه یک فرهنگ توصیف کرد و گفت :این شناور تنها یک تجهیزات نیست بلکه یک فرهنگ  است و رزمنده ای که بر آن سوار می شود با اعتقاد و ایمان به خدا و برخورداری از روحیه شهادت طلبی الهام گرفته از فرهنگ عاشورا، چشم بر جلوه های دنیوی بسته و پای در میان جهاد با جبهه کفر می گذارد و در این راه حاضر به گذشتن از تمامی هستی خود است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه" در نبرد فناورانه با دشمن به سر می بریم"، گفت: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه های کلان وصید و بکارگیری شماری از مغزهای متفکر و نخبگان سراسر دنیا، سعی بر اعمال زور و سلطه گری در منطقه را دارد، جوانان دانشمند، اندیشمند و انقلابی ایران اسلامی خالصانه پای به میدان گذاشته اند تا سربلندی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورند و احساس در خط مقدم جبهه بودن در این عرصه  مسأله اصلی ما است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح "چابکی و سرعت"، ثبات و آرامش، رادارگریزی و سهولت در کاربرد و قدرت مانور را از ویژگیهای شناورهای تندرو برشمرد و اظهار کرد: توانمندی و قابلیتهای عملیاتی تجهیزات از جمله شناورها می بایست متناسب  با دانش روز و تهدیدات دشمن پیشرفت کرده و به روز باشد که بحمدالله مجاهدت های صورت گرفته نشان می دهد تاکنون اینگونه بوده است.

 وی استفاده از توان و دانش بومی کشوردر تقویت و پیش روندگی این مسیر مبارک و اقتدار آفرین  را امری مستمر و اجتناب ناپذیر قلمداد و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ما، تحریم های ظالمانه ای را بر علیه ملت ایران اعمال می کنند،توجه به باورو انگیزه پژوهشگران جوان و استفاده از ظرفیت دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان می تواند قطع وابستگی حداقلی به خارج  در این زمینه را سبب شده و بسترهای  تولید محصولاتی ارزان و با قابلیتهای بالا را فراهم تر سازد.

سرلشکر باقری در پایان تاکید کرد :به فضل الهی ، اشراف اطلاعاتی و قابلیت های منحصر به فرد و کشف ناپذیر توانمندی های دفاع دریایی ما ، دشمنان را همچنان منفعل و سرگردان نگه خواهد داشت.


:: برچسب‌ها: سرلشکر باقری ، شناور تندرو ، اشراف اطلاعاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 22 ارديبهشت 1396
.

تمامی اطلاعات و جزئیاتی که پیرامون قدرت نظامی و حجم آتش (توان شلیک گلوله و یا هر وسیله ی جنگی دیگر توسط فرد یا یگان نظامی به سوی دشمن) کره جنوبی، در ادامه مشاهده خواهید کرد، مربوط به سال 2016 هستند.
 
این کشور رتبه ی یازدهم - از 126 کشور مورد بررسی - در "شاخص قدرت" را به خود اختصاص می دهد. شاخصی که طی مجموعه ای از مطالب براساس آن به توان نظامی کشورهای مختلف اشاره می کنیم. به منظور ارائه رده بندی حاضر بیش از 50 فاکتور مختلف در نظر گرفته شده است. توان و قابلیت های نظامی هر کشور در زمین، آسمان، دریا همراه با منابع، اقتصاد، جغرافیا و ... از جمله موارد اثر گذار در شکل گیری نتایج هستند.
 
نیروی انسانی (نفر)
 
با وجود آن که تجهیزات جنگی بروز و قدرت نظامی در دست یابی به پیروزی اهمیت بالایی دارند، اما این نیروی انسانی است که حرف اول و آخر را می زند. به آمار زیر توجه کنید:
 
- جمعیت کل: 49،115،196
 
- نیروی انسانی موجود برای تعلیم و شرکت در جنگ: 25،610،000
 
- نیروی انسانی مناسب برای خدمت: 21،035،000
 
- شمار افرادی که سالیانه به سن خدمت نظامی می رسند: 690،000
 
- نیروی خط مقدم فعال: 625،000
 
- نیروی ذخیره ی فعال: 2،900،000



:: برچسب‌ها: ابر سفید، قدرت نظامی ، تجهیزات نظامی ، قدرت هوایی ، کره جنوبی ، قدرت دریایی ، بالگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 2 ارديبهشت 1396
رادارهای «آتش‌یاب نوید» و «تصویربردار شاهد» رونمایی شدند سردار باقری مدیرعامل صاایران طی سخنانی گفت: در نمایشگاه امروز، محصولات تولیدی ظرف 4 سال اخیر توسط رئیس جمهور، بازدید و 12 محصول جدید از جمله رادار آتش‌یاب نوید، رادار تصویربردار شاهد، رادار مراقبت ساحلی دریادار، سامانه فرودگاهی تکن موبایل، سامانه فرودگاهی ADSB و تعدادی محصول پدافندی و لیزری جدید رونمایی شد.
 
وی افزود: لازم به ذکر است که این محصولات برای اولین بار رونمایی شده و محصولاتی که گفته شده به عنوان محصولات قبلی بوده، محصولات موجود در نمایشگاه توانمندی دفاعی بوده که از نزدیک مورد بازدید قرار گرفته است.


:: برچسب‌ها: رادار آتش یاب ، رادار تصویر بردار شاهد ، صا ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 2 ارديبهشت 1396
.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، طی مراسمی با حضور سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و سردار دريادار پاسدار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انبوه موشك جديد كروز ضد كشتي نصير در سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع به نيروي دريايي سپاه تحويل گرديد.

 
سردار دهقان در اين مراسم با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در تقويت روز افزون توان موشكي نيروهاي مسلح گفت : موشك كروز سطح به سطح نصير با قابليت شليك از ساحل و دريا عليه اهداف دريايي از جمله كشتي هاي جنگي و اسكله ها بكار گرفته مي شود.
 
وزير دفاع آماده سازي و واكنش سريع، ارتفاع پروازي پايين، دقت بالاي ناوبري و اصابت به هدف، قدرت تخريب زياد، قابليت ضد جمينگ بالا به واسطه رادار پيشرفته و شليك از روي شناورهاي تندرو را از ويژگي هاي موشك جديد نصير برشمرد.
 
سردار دهقان تصريح كرد: اين دستاورد ارزشمند كه ناشي از رويكرد تحقيق، نوآوري، توسعه و توليد بر مبناي نياز نيروهاي مسلح مي باشد با بهره گيري از راه هاي ميان بر كه همواره مورد تاكيد فرماندهي معظم كل قوا بوده، انجام گرفته و با تجهيز نيروهاي دريايي ايران به اين موشك، گام موثري در راستاي افزايش توانمندي دفاعي و قدرت بازدارندگي كشور برداشته شده است.
 
سردار دهقان با قدرداني از دست اندركاران طراحي، ساخت و توليد انبوه موشك كروز دريايي نصير بويژه دانشمندان، متخصصان و كاركنان سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع گفت: اين موشك و ديگر موشك هاي نيروهاي مسلح صرفا براي دفاع از ايران اسلامي و فقط بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد و براي پاسداري از صلح، ثبات و امنيت منطقه بكار گرفته خواهد شد.


:: برچسب‌ها: موشک کروز ، سردار دهقان ، دریادار فدوی ، وزارت دفاع ، نیروی دریایی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 2 ارديبهشت 1396

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی