.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: قرارداد FATF باید طوری تنظیم شود که مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

FATF نباید مورد سوءاستفاده قرار گیرد"کمال خرازی" رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با قرارداد FATF اظهار داشت: قرارداد FATF باید طوری تنظیم شود که مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.
 
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران ادامه داد: از این جهت، ما خواهان روابط بانکی قوی‌تری با دنیای بیرون هستیم و تنظیم یک نوع دستورالعمل‌هایی که این رابطه‌ها را تسهیل کند مناسب است ایران قوانینی را در مجلس علیه پول‌شویی تنظیم کرده و ما بر اساس آن قوانین موظفیم کنترل‌های لازم را انجام دهیم.
 
خرازی با اشاره به اینکه آیا این قرارداد به نیروهای مسلح ما خدشه‌ای وارد می‌کند، افزود: مسئولینی که عهده‌دار این کار هستند معتقدند که هیچ ضربه‌ای به آن‌ها وارد نمی‌شود؛ اصولاً گروه‌های تروریستی را خود ما باید تعریف کنیم و بر اساس این تعریف متعهد می‌شویم.
 


:: برچسب‌ها: fatf ، نیروهای مسلح ، گروه های تروریستی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 27 شهريور 1395
.
آیت‌الله آملی لاریجانی: عده ای کلید گره‌های اقتصادی را نزد طاغوت می بینند/ شورای نگهبان باید حواسش جمع باشد که عده ای برای رسیدن به قدرت به ملت دروغ نگویندرئیس قوه قضائیه گفت: شورای نگهبان باید خیلی حواسش جمع باشد که اصول قانون اساسی پیاده شود.
 
 آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، در بیست و دومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز برگزار شد، گفت: منطق قرآن، ایستادگی در برابر کفار است، امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه توحیدی قرار گرفته و آمریکا مصداق آن است.
 
وی افزود: عقلانیت ابزاری یکی از آموزه‌های تجدد است که لازمه آن، مصرف و اسراف است اما منطق قرآن، چیز دیگری است.
 
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مشکل جبهه استکبار فقط لشکرکشی به عراق و افغانستان و حمایت از رژیم صهیونیستی کودک‌کش و آل‌سعود که یمن را مورد تجاوز قرار داده نیست بلکه مشکلش فضای تجدد و مدرنیزه است که در آن متولد شده و نفس می‌کشد.
 
وی افزود: غرب سه قرن است در این فضا قرار دارد و فرقی نمی‌کند در کشوری مانند امریکا، جمهوری‌خواهان سرکار باشند یا دموکرات‌ها.
 
آملی لاریجانی گفت: همین اوباما 8 سال پیش ادعا می‌کرد زندان گوانتاناما را تعطیل یا نیروها را از عراق و افغانستان خارج می‌کند اما امروز هیچ خبری نیست.
 
وی افزود: آن‌ها تصویب کردند 38 میلیارد دلار به رژیم صهیونستی کمک مالی کنند. حالا چه جمهوری‌خواهان سرکار باشند یا دموکرات‌ها فرقی نمی‌کند.
 
رئیس قوه قضائیه گفت: در اروپا هم به همین شکل است، ‌علت آن است که آنان در فضای مدرنیته سیر می‌کنند که  لازمه‌اش همین است.
 
وی با اشاره به آموزه‌های مدرنیته افزود: ترویج فردگرایی لیبرالی که در آن انسان خودش ارزش‌ها را خلق می‌کند یکی از آموزش‌های مدرنیته است.
 
رئیس دستگاه قضا گفت: در کشور ما در جراید و کتاب‌ها، بعضاً چنین تفکراتی ترویج می‌شود و اکنون نیز راه برای آن‌ها باز شده است.
 
وی افزود: یکی دیگر از آموزه‌های تجدد، عقلانیت ابزاری است که لازمه آن مصرف و اسراف است اما منطق قرآن چیز دیگری است.
 
آملی لاریجانی گفت: در مقابل منطق قرآن، طاغوت است که مصداق آن آمریکاست که در افغانستان به بیمارستان حمله می‌کند و در یمن کودکان و زنان و مردان را به خاک و خون می‌کشد، عربستان نیز مردم یمن را قتل عام می‌کند امریکا به آن سلاح می‌فروشد این‌ها مصداق طاغوت هستند که ما باید از آن‌ها اجتناب بورزیم. ما موظفیم به مصداق منطق قرآنی به طواغیت زمان نه بگوییم.
 
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: تبعیت نکردن از استکبار این نیست که با آن‌ها مراوده نداشته باشیم بلکه هنگامیکه نماینده جمهوری اسلامی پای میزه مذاکره می‌نشیند باید حواسش جمع باشد و هویت دینی و قرآنی را در نظر بگیرد.
 
وی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی،‌ فرماندهان سپاه و همه مردم باید به قرآن باور داشته باشند و به آن عمل کنند.
 
رئیس قوه قضائیه گفت: عده‌ای کلید گره‌های اقتصادی را نزد طاغوت می‌بینند، با آنکه مقام معظم رهبری بارها تأکید می‌کنند که به منابع داخلی تکیه کنید.
 
وی افزود: ایشان مذاکره را ممنوع ندانستند اما به مسئولان توصیه کردند نگاهتان به توان داخلی باشد اما آیا مسئولان اینگونه می‌اندیشند؟
 
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه مشکل، رجوع نکردن به قرآن است، گفت: ما در این کشور کسانی را داریم که علناً حکومت دینی را نفی می‌کنند اما در انتخابات نیز ثبت نام می‌کنند این‌ها قانون اساسی را قبول ندارند زیرا در قانون اساسی بر اصول توحید، عدل و امامت تأکید شده است.
 
وی افزود: شورای نگهبان باید خیلی حواسش جمع باشد که اصول قانون اساسی پیاده شود تا عده‌ای برای رسیدن به قدرت به ملت دروغ نگویند.
 
رییس قوه قضائیه در ادامه، با توجه به شرایط فرهنگی کشور گفت: اگر مسئولان فرهنگی کشور به منطق قرآن توجه داشتند، این‌طور درها به روی فرهنگ بیگانه باز نمی‌شد.
 
وی افزود: در کشور ما کتاب‌هایی چاپ می‌شود که در آن به صراحت آمده که اگر به پیش از اسلام برگردیم، وضع ما بهتر است. آیا این با منطق قرآنی سازگار است؟ آیا این کتاب‌ها با نظارت وزارت ارشاد چاپ  می‌شود؟
 
آملی لاریجانی گفت: یکی از آثار نگاه توحیدی عبارت است از اقتدار، قدرت، تزاید قدرت که در قرآن چند بار بر آن تأکید شده است.
 
وی افزود: ما در مبارزه با جبهه استکبار باید معانی توحیدی را بشناسیم که خود سبب اقتدار ماست.
 
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مسئولان، دستگاه‌ها و همچنین سپاه پاسداران در قبال ارزش‌های انقلاب مسئولند و نخستین ارزش که همان نگاه توحیدی است باید حفظ شود.

 



:: برچسب‌ها: قوه قضائیه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندهان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 27 شهريور 1395
.
معاملات بین‌المللی نباید استقلال ما را زیر سوال ببرد/ سپاه مذاکره با دشمن را نمی‌پذیرد/ گرفتار بازی احزاب نشویمرئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در معاملات بین‌المللی باید توجه بسیار شود تا استقلال ما زیر سوال نرود و در مسئله FATF این سوال مطرح است که پذیرش این معاهده استقلال ما را دربرمی‌گیرد یا خیر؟
 
سردار سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیست و دومین نشست فرماندهان و مسئولان سپاه که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد مسئولان با کنار گذاشتن انقلابی‌گری و برای پیوستن به جرگه تعاملات جهانی، پدیده نفوذ را کامل کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی زیستن گفت: جهاد کبیر، امری الهی است و به معنای استحکام قدرت نظام اسلامی و انقلابی ماندن است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: انقلابی بودن از نگاه مقام معظم رهبری یعنی به مبانی و ارزش‌های انقلابی پایبند باشیم، استقامت داشته باشیم و جا خالی نکنیم.

باقری با اشاره به اقتدار نظام اسلامی که در پی پیروزی‌های گسترده به خصوص در عراق و سوریه شکل گرفته است، تأکید کرد: این اقتدار مانع دشمن در تهاجم مستقیم و کلاسیک به ایران اسلامی شده است و دشمنان اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی، بسیار پرهزینه‌تر از منافع آن است و این بازدارندگی به برکت نظام اسلامی است.

وی گفت: دشمن، اکنون در قالب جنگ نرم و عملیات تأثیر محدود، تلاش دارد بدون خونریزی ایران اسلامی را شکست دهد همانند اقدامی که آمریکا در عراق صورت داد و ارتش عراق در دوران صدام را پیش از لشکرکشی به عراق به زانو درآورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تلاش‌های دشمن در شکل دادن سوالاتی در ذهن مردم به خصوص جوانان اشاره کرد و افزود: دشمن می‌کوشد در ذهن مردم سوالاتی نظیر آیا دوران انقلاب اسلامی تمام نشده است و یا آیا زمان مقابله با استکبار تمام نشده است، وجود دارد. این، به نوعی این جنگ نرم را عملیاتی کند.

باقری، یکی دیگر از شاخصه‌های انقلابی بودن را هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: بر اساس این هدف‌گیری و با عنایات مقام معظم رهبری، چشم‌انداز 20 ساله انقلاب اسلامی که در آن، رسیدن به جایگاه اول منطقه غرب آسیا در نظر گرفته شده است، تدوین و اجرایی شده است. در این شاخص، داشتن همت برای رسیدن به هدف، پایبندی به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ملت بزرگ ایران بسیار ضروری است.

وی تأکید کرد: حد و مرز این استقلال بسیار باریک است و باید درباره آن بسیار دقت کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در معاملات بین‌المللی باید توجه بسیار شود تا استقلال ما زیر سوال نرود و در این زمینه در مسئله FATF این سوال مطرح است که پذیرش این معاهده استقلال ما را دربرمی‌گیرد یا خیر؟

باقری همچنین تقوای سیاسی را بسیار مهم دانست و افزود: برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی، تقوای سیاسی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی هفت اقدام را برای رسیدن به جهاد کبیر ضروری دانست و گفت: نخستین کار، دشمن‌شناسی است و در این راه نباید تردید داشته باشیم و اختلاف‌نظر به خود راه دهیم. دشمن ما استکبار جهانی به رهبری آمریکا، انگلیس خبیث و نوکران و مزدوران آن‌ها به رهبری عربستان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دشمن ممکن است در میز مذاکره دست دوستی به سوی ما دراز کند اما دشمنی دشمنان ادامه پیدا خواهد کرد.

باقری گفت: در این راه و برای مقابله با دشمنان، اشراف اطلاعاتی و پیگیری اقدامات و سیاست‌های دشمنان ضروری است.

وی افزود: دشمن ممکن است افرادی را در قالب دوست برای نفوذ اعزام کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دومین اقدام لازم در جهاد کبیر را حرکت با اخلاص و نیت صحیح دانست و گفت: ما صرفاً در مسیر امام و رهبری باید حرکت کنیم و در این مسیر با تربیت نیروهای انقلابی، گرفتار بازی احزاب نشویم.

باقری، سومین اقدام ضروری در راستای جهاد کبیر را پایبندی به اهداف انقلاب دانست و افزود: سپاه از جمله نهادهایی است که علاقمندی سازمانی و نهادی خود را به منافع ملی ترجیح نمی‌دهد.

وی گفت: سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نامحرمان و نااهلان سکوت نمی‌کند، سپاه دچار سکون و سکوت نخواهد شد و این آسیب نباید به این سازمان وارد شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، چهارمین اقدام ضروری در اجرای جهاد کبیر را تردید نکردن در مقابل دشمن دانست و افزود: سپاه در مقابل دشمن تردید نمی‌کند و بیشترین نقش را در بازدارندگی، امنیت و سالم ماندن فرهنگ داشته و بیشترین نقش را در این مسئولیت پذیرفته است.

باقری گفت: سپاه به دشمن اعتماد نمی‌کند و تجربه برجام نشان داد که حتی در یک مورد خاص هم که با دشمن مذاکره کردیم، آمریکایی‌ها حقوق ما را محترم ندانستند و نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

وی تاأید کرد: سپاه مذاکره با دشمن را نمی‌پذیرد؛ تلقی دشمن به خصوص آمریکا از مذاکره، کوتاه آمدن در برابر طرف مقابل و تحمیل خواسته‌ها از سوی آن‌هاست. این نوع مذاکره قابل تحمل نیست و سپاه آن را نمی‌پذیرد، سپاه هوشیار است و فریب نمی‌خورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پنجمین اقدام برای رسیدن به جهاد کبیر را تلاش سپاه برای ارتقاء داخلی دانست و افزود: در عرصه‌های مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی، سپاه پیشتاز است و با اینکه این نیرو بودجه‌ای خاص برای محرومیت‌زدایی ندارد اما در این راستا پیشقدم است.
 
باقری گفت: سپاه، اکنون برای استحکام امنیت ملی در جبهه نخست قرار دارد و بر همین اساس نیز هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از هموطنان اهل سنت در نیروی سپاه مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: تلاش برای قدرت‌افزایی و استحکام درونی سپاه، ششمین نیاز این نیرو در جهاد کبیر است لذا نیازمند قدرتمند شدن هر روز است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در چارچوب افزایش توان موشکی و توان بسیج، اقدامات بزرگی در سال‌های اخیر صورت گرفته اما هنوز نیازمند حرکت جدی در این زمینه هستیم.

باقری افزود: سپاه ما انسان‌محور است و تجهیزات و پول در آن محوریت ندارد. باید برای نیرو در سپاه بیشترین دقت را صورت داد و در چارچوب آمادگی و ارتقاء آن مراقبت ویژه‌ای کرد.

وی تأکید کرد: تلاش برای عمق‌بخشی خارجی به انقلاب اسلامی، محور هفتم اجرای جهاد کبیر است که سپاه در چارچوب آن باید حفظ و ارتقاء محور مقاومت و حمایت از ملت‌های مظلوم را همچنان در دستور خود قرار دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: البته سپاه در سال‌های فعالیت خود به بهترین شکل به این اقدامات هفت‌گانه توجه داشته اما تأکیدات، برای حرکت بهتر این نیرو صورت می‌گیرد.


:: برچسب‌ها: سپاه ، استقلال ایران ، سرلشکر باقری ، ستاد کل ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 27 شهريور 1395
.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پهپادهای ارتش توانسته‌اند در رزمایش‌ها و مأموریت‌هایی که به آن‌ها محول شده است، سربلند باشند.

انجام ماموریت در دور‌دست‌ها توسط پهپادهای نیروی زمینی ارتش امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاورد های جدید پهپاد در جمع فرماندهان و کارکنان متخصص در گروه پهپاد حضرت ولی عصر (عج) نیروی زمینی ارتش گفت: امروز گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش با حضور نیروی انسانی متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع پرنده های بدون سر نشین از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و به خود افتخار می کند که دارای کارکنان مومن، ولایت مدار و متخصص  می باشد که توانسته است با حضور جوانان برومند ظرفیت های خوبی را در این صنعت شکوفا سازد.

پوردستان در ادامه با بیان اینکه پهپادها می توانند در دوردست ها فعالیت کنند، افزود: هر وقت نیروی زمینی بخواهد در دور دست‌ها فعالیتی انجام دهد یگان پرنده های بدون سرنشین خود را در آن ماموریت آماده می سازد، پهپاد امروز، چشم بینا و بازوی بلند نیروی زمینی ارتش است و توانسته است در رزمایش ها و ماموریت هایی که به آن محول شده است سربلند باشد.

پوردستان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دشمن برای اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر رشد و تعالی را طی نکند  روش های مختلفی از تهدیدات را بر علیه کشور آغاز کرده اند اما اصلی ترین وظیفه ما حفظ و ارتقای رزمی و بالا بردن بنیه های ایمانی است و باید برای تهاجم در مقابل دشمن نیز آماده باشیم و اگر نیاز باشد ضربه ای به دشمن وارد کنیم، با آمادگی بالا در مقابل دشمن صف آرایی کنیم و امروز با تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) شاهد رشد و بالندگی کشور و نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین ادامه داد: ماموریت اصلی ما مراقبت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است. ما باید ظرفیت های خود را بالا برده  و از روش های کار آمد در حوزه دفاع استفاده کنیم که صنعت پهپاد از جمله مهمترین آن است.  

وی در پایان تاکید کرد باید قابلیت‌های پهپادی را افزایش داده تا بتواند در شرایط حساس یگان های نیروی زمینی را در ماموریت ها و رزمایش ها  پشتیبانی کند.



:: برچسب‌ها: پهپاد نزاجا ، امیر پوردستان ، فرمانده نیروی زمینی ارتش ، پرنده های بدون سرنشین ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 27 شهريور 1395
.

معنای سیاست فقط این نیست که انسان طرف‌دار زید و مخالف عمرو باشد یا بعکس؛ سیاست یعنی نگاه به حرکت عمومی جامعه که کدام طرف داریم میرویم؛ آیا به سمت هدفها داریم حرکت میکنیم یا زاویه گرفته‌ایم و داریم از هدفها دور میشویم؟ ۹۵/۵/۳۱
 

نقل قول هایی سازنده از رهبر انقلاب+ اینفوگرافی


:: برچسب‌ها: معنای واقعی سیاست، ابر سفید، رهبری ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : چهار شنبه 10 شهريور 1395
.

رهبرانقلاب: اینکه بنده بارها تکرار میکنم که جوان امروز، از جوان اوّل انقلاب و دوران جنگ اگر جلوتر نباشد، عقب‌تر نیست، به‌خاطر این است که امروز با این‌همه ابزارهای تبلیغی، با این‌همه شگردهای گوناگونِ فروریختن پایه‌های ایمان، جوان انقلابی ایستاده است. ۹۵/۵/۳۱
 

نقل قول هایی سازنده از رهبر انقلاب+ اینفوگرافی


:: برچسب‌ها: نقل قول هایی سازنده از رهبر انقلاب ، اینستاگرام رهبر انقلاب ، اینفوگرافی سخنان رهبری ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : چهار شنبه 10 شهريور 1395
.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش به مناسبت سالروز تشکیل این قرارگاه، پیامی صادر کرد.
پیام امیر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت دهم شهریور به نقل از پایگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن دهم شهریور، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا پیامی صادر کرد.
 
 
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس بر ذات جهان آفرین که در این دوران حساس پرچم اسلام ناب محمدی و ولایت علوی و حسینی را با رهبری های معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) بر فراز ایران اسلامی برافراشته نموده، توفیق پوشیدن خلعت سربازی تحت فرماندهی قائد اسوه زمان، امید مظلومان جهان و فرمانده معظّم کل قوا(مدّظلّه العالی)، برای دفاع از حریم ولایت و خدمتگزاری و سنگربانی از مرزهای عزت و شرافت را به کارکنان مومن، سلحشور و انقلابی قرارگاه پدافند هوایی که مزین به نام نگین عشق الهی حضرت ختمی مرتبت می باشد عنایت فرموده اند و درود و سلام به محضر ولی امر مسلمین جهان و محبوب عاشقان جان برکف که نفوذ کلامش آرامش بخش دلهای مستضعفان جهان و نگاه آسمانی اش هدایت گر و روشنی بخش مسیر آزادی خواهان  و امت اسلامی است.
 
دهم شهریور ماه به عنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی مجالی برای یادآوری پایمردی دلاور مردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان کارزار، مردانه پنجه در پنجه دژخیمان ددمنش انداخته و بینی آنان را به خاک ذلت مالیده و به حضیض ذلت کشانیدند. انسانهای مومن و سلحشوری که با تمسک به آموزه های تعالی بخش دینی و الهی و الهام از نهضت سرخ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آرزویی جز نصرت و پیروزی اسلام نداشتند و برای تحقق آن از جان پاک خود گذشتند و سلحشورانه در مقابل دشمن ایستادند.
 
امروز نیز جوانان مومن و انقلابی در بخش های مختلف قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در خط مقدم دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی، با توکل به خداوند متعال، راه شهدای عزیز ایران اسلامی که بنا به فرمایشات رهبر معظّم انقلاب" راه ارزشها، تعالی ملّت، کشور و راه برافراشتگی پرچم اسلام است" را متکی بر تجارب درخشان دوران جنگ و با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص و بهره گیری از دانش روز و تجهیزات پیشرفته و بومی، ادامه خواهند داد و با تقویت روحیه بصیرت و معنویت، ایثار و فداکاری و ارتقاء روحیه خودباوری و سلحشوری و با حفظ آمادگی رزمی خود منبعث از منویّات گهربار و حکیمانه معظم له در شرفیابی سال 95 ، با ارتقاء آمادگی ها و متنوع ساختن گزینه های خود در مقابل انواع تهدیدات دشمن، بر پیکر ناتوان دشمنان این مرز و بوم لرزه انداخته و بی تردید اگر دشمنان ما دچار حماقت شده و تصور تجاوز به مرزهای مقدس کشورمان را در سر بپرورانند، ایران اسلامی جهنمی در زمین، فضا و دریا برای آنان ایجاد خواهد نمود.
 
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ، همگام با همرزمانم در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) که دوشادوش هم، بی منت و با عشق در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند، اعلام می داریم که ما عاشقان انقلاب و قیام حسینی، با سلاله پاک رسول الله و نائب بر حق بقیه الله عهد و پیمان ابدی داریم و تا آخرین قطره خون خود در مسیر دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزشهای انقلاب ایستاده ایم تا بیرق سبز لااله الاالله به دستان مبارک یگانه منجی عالم بشریت بر فراز قله های رفیع عزّت به اهتزاز در آید. (والسلام و علیکم و رحمه ا... و برکاته)
 
سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا


:: برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران ، قرارگاه خاتم الانبیاء ، دهم شهریور ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : چهار شنبه 10 شهريور 1395
.

یکی از مناطق عملیاتی که مدت‌هاست ارتش سوریه با تروریست‌های تکفیری درآن می‌جنگد شمال شرق و شرق سوریه است.

استان دیر الزور همواره به دلیل همسایگی با عراق از اهمیت خاصی برای تروریست های داعش برخوردار است و نبرد نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در این استان با تروریست ها بر سرنوشت عراق هم تاثیر خواهد گذاشت.

**فروپاشی داعش در سوریه با شکست در "دیر الزور و رقه

تحلیلگران معتقدند شکست داعش در "دیرالزور" و "رقه" باعث فروپاشی داعش در سوریه خواهد شد و لذا برنامه ریزی های گسترده ای از سوی ارتش سوریه برای ورود از طریق استان حما به استان های شرقی از دو ماه پیش انجام شده است.

اگر ارتش سوریه درشرق این کشور و به خصوص دیرالزور به توفیق برسد، یقینا راه برای پیروزی‌های بیشتر بر داعش هموار خواهد شد. نقشه تحولات میدانی در استان دیرالزور نشان می‌دهد که این منطقه مدت‌هاست که با مقاومت ارتش سوریه سقوط نکرده است.

 

در حقیقت چند عامل مهم در جلوگیری از سقوط دیرالزور نقش داشته‌اند؛

1- حضور نیروهای مردمی در داخل شهر دیرالزور و جلوگیری از نفوذ داعش به این شهر

2- نقش آفرینی پررنگ ژنرال عصام زهراالدین در تحولات سوریه

3- پرتاب محموله‌های هوایی اتاق جنگ- مسکو- دمشق


یک منبع میدانی سوری در این زمینه می گوید:  روسیه در یک ماه اخیر بیش از 70 محموله کمک‌های غذایی را در شرق سوریه پرتاب کرد. 


یک نکته قابل تأمل درباره استان دیرالزور این است که، در این استان تنها شهر دیرالزور و بخش‌های بسیار کوچکی از حومه آن در کنترل ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه است.

آخرین نقشه تحولات میدانی دیرالزور نشان می‌دهد که دیرالزور فرودگاه "اصلی شهر"، "مقبره دیرالزور"، "تل بروک"، پایگاه نظامی دیرالزور کل سروم، تل شر، در کنترل ارتش سوریه است.

 

مشت آهنین ارتش سوریه در

 
به جز مناطق ذکر شده بقیه مناطق در کنترل داعش قرار دارد و تروریست‌ها در هفته‌های اخیر فشار خود را برابر ورود به شهر دیرالزور افزایش داده‌اند که البته این راهبرد موفقیت آمیز نبوده است.

در روزهای اخیر نقطه ثقل درگیری دیرالزور در منطقه "حویجه صکر" بوده است. رسانه های سوری در این زمینه گزارش می دهند که نیروهای دفاع مردمی در عملیاتی موفق در هفته گذشته توانستند  شماری از تروریست‌ها را در حویجه صکر به هلاکت برسانند .
 
این نیروها همچنین در عملیات های مختلف توانستند مراکز تجمع تروریست‌ها را در روستای جفره در دیرالزو هدف قرار دادند و تلفات و خسارات زیادی به آنها وارد کردند.


  براساس نقشه بیش از ۹۰ درصد استان "دیرالزور" در کنترل تروریست های داعش بوده و نیروهای سوری در شهر "دیرالزور" به شدت در حال مقاومت هستند و داعش کاملا شهر را محاصره کرده است.

البته ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه و نیروی هوایی روسیه با تمام قوا در برابر تروریست ها ایستادگی کردند و هر اقدامی در راستای مقاومت بیشتر در استان های مختلف سوریه انجام شده است.

**برنامه حزب الله برای حمله به "دیرالزور چیست؟

گزارش ها نشان می دهد پس از آنکه مقاومت اسلامی لبنان با مشارکت ارتش سوریه بتواند "حلب" را بازپس بگیرد؛ می تواند برای شرق سوریه برنامه مدونی تهیه کند.

نزدیک شدن نیروهای مقاومت به دیرالزور و رقه پیامدهای زیادی بر وضعیت کلی منطقه خواهد داشت و در آن زمان باید نگاهها را به جنوب لبنان دوخت؛ زیرا اسرائیل نیز به عنوان حامی داعش سکوت نخواهد کرد و اقداماتی را برای تقویت داعش انجام خواهد داد.



:: برچسب‌ها: ارتش سوریه ، دیرالزور ، استان دیرالزور ، تروریست های داعش ، تروریست های تکفیری داعش ، پرتاب محموله های هوایی ، ارتش سوریه ، اتاق جنگ مسکو دمشق ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : چهار شنبه 10 شهريور 1395
.
دولت امارات برای جاسوسی سایبری از منتقدان خود و شنود مکالمات و پیام های آنها، از رژیم صهیونیستی کمک گرفته تا بتواند با آلوده کردن گوشی‌های آیفون، اطلاعات منتقدان را به سرقت ببرد.

امارات و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس با همکاری متخصصان امنیتی رژیم صهیونیستی آسیب پذیری خطرناکی را در آیفون شناسایی کرده اند که استراق سمع و سرقت داده های کاربران این تلفن همراه را ممکن می کند. به دنبال افشای این موضوع اپل بروزرسانی جدیدی را برای سیستم عامل آیفون عرضه کرد.

امارات و رژیم صهیونیستی برای آلوده کردن آیفون های افراد هدف به بدافزار جاسوسی پیامکی همراه با یک لینک با موضوع "اسرار جدید شکنجه اماراتی ها در زندان های دولتی" برای فعالان حقوقی بشری در این کشور ارسال کردند، با کلیک برروی لینک این پیامک بدافزار جاسوسی از آیفون بر روی گوشی ها فعال شده و تمامی تماس ها، پیامک ها، داده های اینترنتی، عکس ها و ویدئوها در دسترس نهادهای اطلاعاتی دولت امارات قرار می گرفت.

این بدافزار که Pegasus نام گرفته ضبط تماس های تلفنی و حتی مطالعه پیام های رمزگذاری شده در پیام رسان های موبایلی را هم ممکن می کرد، مطالعه ایمیل ها و دسترسی به فهرست تماس ها هم از این طریق ممکن است.

Pegasus برای ردگیری تحرکات کاربران و روشن کردن میکروفون و دوربین گوشی از راه دور هم قابل استفاده است. شرکت های امنیتی به کاربران آیفون در سراسر جهان و به خصوص در کشورهای استبدادی عربی همچون امارات، عربستان سعودی، قطر و غیره که به تازگی همکاری های امنیتی و اطلاعاتی خود با حکومت صهیونیستی را تشدید کرده اند، هشدار داده اند هر چه سریع تر بسته بروزرسان اپل برای آیفون را دریافت و نصب کنند.

هنوز مشخص نیست دولت امارات چه میزان پول به شرکت صهیونیستی NSO Group خالق بدافزار Pegasus پرداخته اما کارشناسان مطلع رقم قرارداد دو طرف در این زمینه را بین 10 تا 15 میلیون دلار تخمین می زنند. NSO Group انواع ابزار کنترل و جاسوسی را به دولت های سراسر جهان می فروشد و ظاهرا دولت امارات متحده عربی یکی از بزرگترین مشتریان آن است.

نکته جالب این است که اگر چه NSO Group در خاک سرزمین های اشغالی صهیونیست‌نشین واقع است، اما مالکیت آن در اختیار یک مجموعه خصوصی آمریکایی به نام Francisco Partners Management LLC است که در سال 2014 آن را با پرداخت 110 میلیون دلار خریداری کرد.



:: برچسب‌ها: امارات ، رژیم صهیونیستی ، جاسوسی ، جاسوسی سایبری ، جاسوسی امارات ، آیفون ، ویروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : چهار شنبه 10 شهريور 1395
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی