.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
نشریه فوربس در گزارش سالانه خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد جهان معرفی کرد.

 نشریه فوربس هر ساله فهرست قدرتمندترین افراد جهان را منتشر می‌کند که اغلب چهر‌ه‌هایی شاخص در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند.

این نشریه در گزارش سال 2015 خود نام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در رده‌های اولیه این لیست 73 نفره ذکر کرده است.

در این فهرست نام افراد دیگری شامل، ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا، شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن، بان کی مون دبیرکل سازمان ملل، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، فرانسوا اولاند رییس‌جمهور فرانسه، جاستین ترودو نخست وزیر جدید کانادا و مارگات چان رییس سازمان بهداشت جهانی به چشم می‌خورد.


:: برچسب‌ها: رهبر، قدرتمند، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

«مهدی صابری» یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم است. بیست و چهار پنج سال بیشتر نداشت اما فرمانده توانای گروهان حضرت علی اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون بود،تیپی که امروز تبدیل به لشکر شده است. در ماجرای گرفتن «تل قرین» که اهمیت فوق العاده‌ای در از بین بردن کمربند حائل رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان داشت، اواخر سال 93 به شهادت رسید.

پاسدار نادر حمید نیز در بیست و یکم مهرماه در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید، وی از نیروهای سپاه خوزستان پس از چند روز در کما بودن به فیض شهادت نائل آمد، این شهید در قنیطره سوریه مجروح شده بود.

اخیرا عکسی یادگاری این دو شهید مدافع حرم با سردار سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد.

سلفی سردار سلیمانی با دو شهید+ عکس



:: برچسب‌ها: سردار سلیمانی , دو شهید , سلفی , ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نظریه‌پردازان آمریکایی به نفوذ بالا و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اذعان دارند و می‌دانند بمب اتمی ایران، همان برتری جمهوری اسلامی در منطقه است.

امیر سرلشکر "محمدسلیمی" فرمانده سابق ارتش و مشاور فرمانده معظم کل قوا در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت سرلشکر ولی‌الله فلاحی که با حضور خانواده و همرزمان این شهید بزرگوار در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) برگزار شد، با بیان این که دشمن باید از ما تعریف کند و تعریف از خودمان سودی ندارد، اظهار داشت: زمانی کسینجر یکی از تئوری‌پردازان آمریکا به دولتمردان آمریکایی گفت چرا به فکر بمب اتم در ایران هستید زیرا در منطقه، اسرائیل و خیلی‌های دیگر بمب اتم دارند و باید بدانید بمب اتمی ایران، همان برتری جمهوری اسلامی در منطقه است.   
 
وی افزود: کسینجر در آن زمان به دولتمردان آمریکایی تذکر داده بود که باید به دنبال نفوذ ایران در منطقه باشید و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرید؛ از همین رو ما به خود می‌بالیم که دشمن این‌گونه به نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کند و باید بدانید ما برای رسیدن به این جایگاه هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌ایم که یکی از آن‌ها خون شهدا است.   
 
مشاور فرمانده کل قوا با بیان این که بنده با شهید فلاحی در دافوس آشنا شدم، گفت: شهید فلاحی تمامی حرکاتش هدفمند و با برنامه بود و در آن موقع زمانی که استاد در کلاس غیبت داشت به جای آن استاد تدریس می‌کرد و همان‌طور که می دانید بزرگان ما می‌گویند پای سخن کسی بنشینید که بعد از سخنرانی‌اش به دو هدف عمده رسیده باشید؛ یکی اینکه به خدا نزدیک‌تر شده باشید و دومی آن پویایی بعدها در کارهایتان دیده شود که شهید فلاحی از این دسته بود.   
 
وی ادامه داد: کوچک‌ترین سخنان این بزرگوار ما را به آینده می‌برد و حق‌پذیری ایشان بالا و به قرآن و نهج‌البلاغه نیز آگاه بود، از همین رو در باور قلبیش به حکومت شاهنشاهی اعتقادی نداشت و این کاملاً در رفتارش مشهود و مشخص بود.
 
سرلشکر سلیمی اظهار داشت: در اوایل انقلاب هیئتی از دولت شامل نخست وزیر وقت بازرگان و دو نفر از شورای انقلابی از ستاد مشترک بازدید کردند و در اتاق جنگ، فرماندهان گزارش جنگ را اعلام می‌کردند، در آن زمان بنده شاهد یک روحانی بودم که در جمع فرماندهان نظامی نکاتی را یادداشت می‌کردند و در زمان سخنان شهید فلاحی یادداشت‌برداری ایشان بیشتر می‌شد که خیلی این مورد در ذهن بنده بود که بعدها ایشان نماینده امام(ره) در وزارت دفاع شدند.
 
وی ادامه داد: این روحانی بزرگوار همان مقام معظم رهبری است که بنده در زمان نمایندگی‌شان در وزارت دفاع، رئیس دفتر ایشان بودم، از همین رو بنده به دلیل هجوم مارکسیست‌ها و کمونیست‌ها که خارج از ارتش خواهان انحلال ارتش بودند، از روی کنجکاوی از مقام معظم رهبری پرسیدم که آیا شما با ارتش مشکلی دارید که ایشان فرمودند اگر بنده در لباس روحانیت نبودم، در لباس ارتش خدمت می‌کردم زیرا قداست بالایی دارد و ارتش یک خار ستبر و برنده‌ای در کنار گل جمهوری اسلامی ایران است.   
 
فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بنده بعد از این سخنان رهبری از ایشان جویای آن اتفاق شدم که چرا زمان سخنرانی شهید فلاحی یادداشت‌برداریشان از سخنان این شهید بزرگوار بیشتر می‌شد و ایشان در جواب به بنده گفتند که شهید فلاحی کلمه به کلمه‌شان در سخنانشان حساب شده است و آن‌جا بود که ارادت بنده به ایشان بیشتر شد.   
 
سرلشکر سلیمی به بیان خاطراتی از شهید فلاحی پرداخت و گفت: شهید فلاحی زمانی که فرمانده نیروی زمینی بود در کردستان در مقابله با ضد انقلاب همانند یک فرمانده گروهان برای انقلاب فعالیت می‌کرد، وی در جنگ در بازدید قسمتی از مناطق جنگی تیپ 92 زرهی خوزستان که زیر آتش رژیم بعث عراق بود گفت چه قدر سخت است که آدم در خانه خودش باشد و نتواند سرش را بالا بگیرد و ما باید تمامی تلاش خود را برای دفاع از کشورمان کنیم.   
 
وی با بیان این که شهید فلاحی مورد تأیید مقام معظم رهبری بود، افزود: امروزه ما امنیت، آرامش و جایگاهی را که در جهان داریم مدیون خون این شهیدان و جانفشانی‌های آنان هستیم.
 
وی در پایان خطاب به دانشجویان دافوس خاطرنشان کرد: شما باید قدر این شهدا را بدانید و تمامی تفکراتتان همچون تفکرات شهید فلاحی باشد و این مورد را همیشه در نظر داشته باشید که مقام معظم رهبری به نظامیان توصیه کردند که نباید به مذاکرات سیاسی توجهی داشته باشند زیرا نظامیان باید همیشه در جبهه آماده دفاع از کشور باشند.   
 
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید بزرگوار سرلشکر "ولی‌الله فلاحی" تقدیر و تشکر به عمل آمد.



:: برچسب‌ها: سرلشکر سلیمی، دافوس، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

مزار دکتر علی شریعتی در گوشه ای از قبرستان نزدیک به زینبیه در شهر دمشق است .

 
دست نوشته های موجود بر در و دیوار مقبره ، بازگو کننده احساسات زائرین می باشد . سقف بنا احتیاج به کمی مرمت و بازسازی دارد .
 
 
 
مزار دکتر شریعتی در دمشق + عکس
 
 
مزار دکتر شریعتی در دمشق + عکس
 
 


:: برچسب‌ها: مزار دکتر شریعتی، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

حضرت آقا: چرا مسلم بن عقیل را با این‌که میدانستید نماینده‌ی امام است، تنها گذاشتید؟! آمده بود و با او بیعت هم کرده بودید. قبولش هم داشتید. به عوام کاری ندارم. خواص را میگویم. چرا هنگام عصر و سرِ شب که شد، مسلم را تنها گذاشتید تا به خانه‌ی طوعه پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمیگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر میرسید، آن صد نفر دور مسلم را میگرفتند. خانه‌ی یکیشان را مقرّ فرماندهی میکردند. میایستادند و دفاع میکردند. مسلم، تنها هم که بود، وقتی خواستند دستگیرش کنند، ساعتها طول کشید. سربازان ابن زیاد، چندین بار حمله کردند؛ مسلم به تنهایی همه را پس زد. اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر میتوانستند دستگیرش کنند؟! باز مردم دورشان جمع میشدند. پس، خواص در این مرحله، کوتاهی کردند که دوْر مسلم را نگرفتند.
ببینید! از هر طرف حرکت میکنیم، به خواص میرسیم. تصمیم‌گیری خواص در وقت لازم, تشخیص خواص در وقت لازم، گذشت خواص از دنیا در لحظه‌ی لازم، اقدام خواص برای خدا در لحظه‌ی لازم. اینهاست که تاریخ و ارزشها را نجات میدهد و حفظ میکند! در لحظه‌ی لازم، باید حرکت لازم را انجام داد. اگر تأمّل کردید و وقت گذشت، دیگر فایده ندارد.



:: برچسب‌ها: کوتاهی خواص، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.
افسران - اعدام آیت الله؛ خودکشی سیاسی آل سعود

...آل سعود تصور می کنند که این اقدام، نشانگر قدرت آنهاست و پایگاه مردمی، اجتماعی و سیاسی این رژیم نامشروع و غیر مردمی و غیر دموکراتیک در داخل سعودی را تحکیم و تقویت خواهد کرد؛ اما ارزیابی های کارشناسان و تحلیلگران اوضاع، کاملا عکس این برداشت را نشان می دهد و تاکید می کند که اعدام آیت الله، یک اشتباه تاریخی خواهد بود که جبران آن، از عهده سران بی تدبیر و خودرأی و استبدادپیشه کنونی سعودی خارج خواهد بود...



:: برچسب‌ها: آیت الله نمر، اعدام، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.


آیا می دانستید که در دهه 1980 میلادی در کنکره آمریکا طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه زنانی که در کلوپها و بارها و مراکز فساد مشغول به خود فروشی هستند ، باید یک وجه تمایزی با بقیه زنان اجتماع داشته باشند که در این زمان بفکر طراحی لباسی جذاب ودر عین حال منحرف کننده افتادند که این دسته از زنان را از جامعه متمایز کنند.
" ساپورت " محصول این تفکر غربی بود که امروزه برای کشورهای جهان سوم تبدیل به فرهنگ و مد شده است. کاش استفاده کنندگان این لباس سخیف می دانستند که در چه دامی افتادند و چطور مورد تمسخر سران کشورهای غربی قرار گرفتند...
امام حسین فرمودند:
لباس تنگ نپوشید که لباس یهودیان است

لطفا منتشر کنید شاید واقعا عده ای ندانند که چه می کنند.



:: برچسب‌ها: ساپورت، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی دچار جنون شد

یک پایگاه صهیونیستی اعلام کرد پادشاه عربستان پس از انجام رفتار "دیوانه وار" برای آسیب رساندن به خود، به بیمارستان منتقل شد.



:: برچسب‌ها: خودکشی، ملک سلمان، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.
افسران - دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل



:: برچسب‌ها: شهید صیاد، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

در تهران یکی میگفت:
خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی...!

که آزادانه فریاد میزنند:
آزادی! آزادی! آزادی!

و عابران خسته می پرسند:
-آزادی چند؟

من عابری را دیدم که از راننده سؤال کرد:
- آزادی کجاست؟!

و راننده با لحنی معنادار گفت:
-رد کردی؛ " آزادی قبل از انقلاب بود! "

و من به او گفتم:
آری؛
از "غرب" که به میدان آزادی نگاه کنی٬
آزادی قبل از انقلاب است!

ولی از "میدان امام حسین(ع)" که به آزادی نگاه کنی٬ می بینی که آزادی٬ درست "بعد از انقلاب" قرار دارد...


پس بنگر که در کدامین سو ایستاده ای؛

طرف امام حسین(علیه السلام)

یا طرف غرب...؟


↙️↙️عاشقان ابا عبدالله↙️↙️



:: برچسب‌ها: آزادی، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

به "زبیر "میگفتن سیف الاسلام، منا اهل البیت،فقط زبیر بود تو تشییع جنازه حضرت زهرا"س"
با شمشیرش میدونی چه گره هایی توراه اسلام بازکرد؟

به" ابن ملجم "میگفتن شیعه امیرالمومنین،خودش به امیرالمومنین گفت حب وعشق تو تو خون ورگ من هست...

"شمر"جانباز صفین بود و داشت به درجه رفیع شهادت میرسید

میدونی؟
میدونی وقتی وارد قتلگاه شد زانو هاش رو بسته بود؟
از بس نماز شب خونده بود زانوهاش پینه شتری بسته بود.

میدونستی "عمرسعد"روز عاشورا نماز صبح که تموم کرد "قربت الی الله"
گفت واولین تیر رو به سوی خیمه "سیدالشهدا" نشونه زد؟

میدونستی همه اونایی که اومدن کربلا مسلمون بودن واهل نماز وروزه؟
همشونم "قربت الی الله"گفتن و اومدن برای کشتن" سیدالشهدا"...

"زهیر بن قین" عثمانی مسلک بود و اومد برای یاری ابی عبدالله!

"شمربن ذی الجوشن"هم نماز شبش ترک نمیشد ولی اومد برای کشتن
 ابی عبدالله...


بصیرت نداشته باشیم... خسر الدنیا والآخره میشیم
مواظب خودمون باشیم
نکنه ما هم از مسیر دور بشیم
و روز ظهور تو جبهه دشمن باشیم



:: برچسب‌ها: بصیرت، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

طی مراسمی هاشم الحیدری از مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» تقدیر کرد و انگشتری متبرک به تربت پاک سید الشهداء را به این کارگردان هدیه داد.

عکس/ عکس العمل مجیدمجیدی بعد از گرفتن هدیه اش از دبیرکل حزب الله



:: برچسب‌ها: مجید مجیدی، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.
منابع امنیتی عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد خبر دادند.


:: برچسب‌ها: منافقین، ابرسفید ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

افسران - اهل کوفه نبودن،یعنی...



:: برچسب‌ها: اهل کوفه، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

ﺧﻠﺒﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪ " ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ " ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻠﻤﺒﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ؛ ﻧﺎﺟﻮﺍﻧﻤﺮﺩﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﺑﺪﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻧﯿﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﻣﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﺗﺎﻡ ﮐﺮﻭﺯ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳﯿﻢ ﻭﻟﯽ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺳﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺖ . ﻣﯽﺧﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻭﻃﻦ ﭘﺮﺳﺖ ﮔﻤﻨﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺑﺸﯿﺪ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺩ . ﺑﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ، « ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ » ﻭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﺠﯿﺐ ﺷﻬﺎﺩﺗﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﻮﯾﺪ.

:: برچسب‌ها: شهید , صدام , ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 36

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی