.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز ما توانمندی ساخت زیر دریایی در کشورمان را داریم و دنیا باور نمی‌کرد که ما ناو شکن بسازیم.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش مدیریت جهادی که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد عنوان داشت: اجازه نمی‌دهیم احدی نسبت به آب‌های سرزمین ما نزدیک و یا مرتکب خلافی در آبهای ما شود.

وی افزود: برای تکلیفی که به عهده ما واگذار شده است دو موضوع را در دستور کار داشتیم و توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی مدنظرمان بود .
دریادار سیاری گفت:  علت اهمیت امنیت دریای و توسعه سواحل مکران این است که شمال اقیانوس هند، خلیج عدن، باب المندب، دریای سرخ، مدیترانه و هند جنوبی اینها مناطق خطوط مواصلاتی کشور ما برای صادرات و واردات است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با عنوان اینکه نیروی دریای با همکاری وزارت دفاع و دانشگاههای کشور به سمت ساخت تجهیزات جدید پیش می‌رود گفت: ما در خزر امکانات نداشتیم و الان یک ناوتیو مقتدر و ناوشکن و ناو موشک انداز در خزر داریم؛بدانید که دنیا باور نمی‌کرد که ما ناو شکن بسازیم و ما با کمترین امکانات استقلال پیدا کردیم؛ ما تعمیرات سنگین و اساسی انجام دادیم و به شناورهایمان 7 تا 8 هزار کیلومتر مصونیت دادیم که از سواحل ما دور می‌شوند. ناوگروه 44 ما امیدی نیک را دور زد و وارد اقیانوس اطلس شد و دنیا باور نمی‌کند ما به اینجا رسیده باشیم.

سیاری با بیان اینکه ما توانمندی ساخت زیر دریایی را در کشورمان داریم ادامه اد: دنیا باور نمی‌کرد و امروز ما زیر دریایی می‌سازیم و زیر دریایی ما بالاترین سطح فناوری را در جهان به خودش اختصاص می‌دهد.علی رغم همه محدودیت‌ها که بوده ما استقلال پیدا کرده‌ایم.

وی گفت: آنقدر تبلیغات منفی علیه ما در دنیا کرده‌اند و فکر می‌کنند ما جور دیگری هستیم و شما می‌بینید ما با برخی کشورها رزمایش مشترک انجام می‌دهیم و  کشورها رزمایش مشترک با کسی انجام می‌دهند که توانمندیش را قبول داشته و بتوانند زبان همدیگر را بفهمند. امروز دنیا ما را باور دارد و به عنوان یکی از عناصر موثر در برقراری امنیت و مقابله باتروریسم جهانی در منطقه می‌داند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ما تا به امروز 3850 کشتی نفت‌کش در خلیج عدن و در مقابل دزدان دریایی اسکورت کردیم تا چرخ اقتصادی جهان بچرخد و کسی باور نمی‌کرد. ما توانستیم خطوط مواصلاتی خود را حفظ کنیم و به 25 کشتی کشورهای دنیا کمک کنیم و یک کشتی چین را که دزدیده بودند را نجات دادیم.





:: برچسب‌ها: سیاری ، امیردریادارسیاری ، نیروی دریایی ، نیروی دریایی ارتش ، ارتش ، زیر دریایی ، ناو شکن ، مدیریت جهادی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : سه شنبه 19 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی