استقرار اس-۳۰۰ در سوریه، رژیم صهیونیستی را نگران کرده است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
در پی استقرار سامانه اس-۳۰۰ روسیه در سوریه، رژیم صهیونیستی خواستار ایجاد پروتکل‌هایی دوجانبه برای محدودیت نداشتن پرواز هواپیماهایش در آسمان سوریه شد.

به نقل از بخش فارسی پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، نشریۀ ازویستیایِ روسیه گزارش داد: ارتش اسرائیل در پی نگرانی از استقرار سامانۀ موشکی اس-۳۰۰ روسیه در سوریه، خواستار ایجاد پروتکل‌های دوجانبه برای محدودیت نداشتن پرواز هواپیماهای اسرائیلی در آسمان سوریه شده‌ است. 

 
در پی بالاگرفتن تنش میان آمریکا و روسیه بر سر مسئلۀ سوریه، مسکو روز سه‌شنبه از استقرار سامانۀ موشکی اس-۳۰۰ خود در بندر طرطوس سوریه خبر داد. 
 
این نشریه به نقل از یک منبع نظامی روس افزود: «در چارچوب هماهنگی‌های دوجانبه، طرف اسرائیلی ایجاد اصول و پروتکل‌های جدید هماهنگی برای بهبود سازوکارهای کنونی را خواستار شده است.» 
 
این منبع با بیان اینکه به زودی به درخواست اسرائیل پاسخ داده خواهد شد، افزود این سازوکار‌ها از زمان آغاز عملیات نیروی هوایی روسیه در آسمان سوریه مورد توافق طرفین بوده است. 
 
یفتح شاویرو، رئیس برنامۀ موازنۀ نظامی در خاورمیانه وابسته به مرکز امنیت ملی رژیم صهیونیستی در تل‎آویو، گفته است این رژیم نمی‌تواند استقرار سامانۀ اس-۳۰۰ روسیه در سوریه را نادیده بگیرد. 
 
وی مدعی شد این سامانه می‌تواند اهدافی را در شمال سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داده و پرواز هواپیماهای اسرائیلی در آسمان سوریه را با مشکل روبرو سازد. 
 
این در حالی است که هواپیماهای رژیم صهیونیستی بار‌ها در حمایت از گروه‌های تروریستی بخصوص جبهۀ‌النصره، و به بهانه شلیک خمپاره از داخل خاک سوریه به سرزمین‌های اشغالی حریم هوایی سوریه را نقض کرده و اهدافی را در این کشور بمباران کرده‌اند. 
 
دولت دمشق بار‌ها اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی‌اش از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. بعلاوه ارتش سوریه تاکنون بار‌ها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت این رژیم را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.




:: برچسب‌ها: بین الملل ، اس 300 ، سوریه ، روسیه ، اسرائیل ، رژیم صهیونیستی ، پروتکل ، طرطوس ، خاورمیانه ، نگران شدن ، خاورمیانه ، استقرار اس 300 در سوریه ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 16 مهر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی