.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نظریه‌پردازان آمریکایی به نفوذ بالا و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اذعان دارند و می‌دانند بمب اتمی ایران، همان برتری جمهوری اسلامی در منطقه است.

امیر سرلشکر "محمدسلیمی" فرمانده سابق ارتش و مشاور فرمانده معظم کل قوا در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت سرلشکر ولی‌الله فلاحی که با حضور خانواده و همرزمان این شهید بزرگوار در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) برگزار شد، با بیان این که دشمن باید از ما تعریف کند و تعریف از خودمان سودی ندارد، اظهار داشت: زمانی کسینجر یکی از تئوری‌پردازان آمریکا به دولتمردان آمریکایی گفت چرا به فکر بمب اتم در ایران هستید زیرا در منطقه، اسرائیل و خیلی‌های دیگر بمب اتم دارند و باید بدانید بمب اتمی ایران، همان برتری جمهوری اسلامی در منطقه است.   
 
وی افزود: کسینجر در آن زمان به دولتمردان آمریکایی تذکر داده بود که باید به دنبال نفوذ ایران در منطقه باشید و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرید؛ از همین رو ما به خود می‌بالیم که دشمن این‌گونه به نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کند و باید بدانید ما برای رسیدن به این جایگاه هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌ایم که یکی از آن‌ها خون شهدا است.   
 
مشاور فرمانده کل قوا با بیان این که بنده با شهید فلاحی در دافوس آشنا شدم، گفت: شهید فلاحی تمامی حرکاتش هدفمند و با برنامه بود و در آن موقع زمانی که استاد در کلاس غیبت داشت به جای آن استاد تدریس می‌کرد و همان‌طور که می دانید بزرگان ما می‌گویند پای سخن کسی بنشینید که بعد از سخنرانی‌اش به دو هدف عمده رسیده باشید؛ یکی اینکه به خدا نزدیک‌تر شده باشید و دومی آن پویایی بعدها در کارهایتان دیده شود که شهید فلاحی از این دسته بود.   
 
وی ادامه داد: کوچک‌ترین سخنان این بزرگوار ما را به آینده می‌برد و حق‌پذیری ایشان بالا و به قرآن و نهج‌البلاغه نیز آگاه بود، از همین رو در باور قلبیش به حکومت شاهنشاهی اعتقادی نداشت و این کاملاً در رفتارش مشهود و مشخص بود.
 
سرلشکر سلیمی اظهار داشت: در اوایل انقلاب هیئتی از دولت شامل نخست وزیر وقت بازرگان و دو نفر از شورای انقلابی از ستاد مشترک بازدید کردند و در اتاق جنگ، فرماندهان گزارش جنگ را اعلام می‌کردند، در آن زمان بنده شاهد یک روحانی بودم که در جمع فرماندهان نظامی نکاتی را یادداشت می‌کردند و در زمان سخنان شهید فلاحی یادداشت‌برداری ایشان بیشتر می‌شد که خیلی این مورد در ذهن بنده بود که بعدها ایشان نماینده امام(ره) در وزارت دفاع شدند.
 
وی ادامه داد: این روحانی بزرگوار همان مقام معظم رهبری است که بنده در زمان نمایندگی‌شان در وزارت دفاع، رئیس دفتر ایشان بودم، از همین رو بنده به دلیل هجوم مارکسیست‌ها و کمونیست‌ها که خارج از ارتش خواهان انحلال ارتش بودند، از روی کنجکاوی از مقام معظم رهبری پرسیدم که آیا شما با ارتش مشکلی دارید که ایشان فرمودند اگر بنده در لباس روحانیت نبودم، در لباس ارتش خدمت می‌کردم زیرا قداست بالایی دارد و ارتش یک خار ستبر و برنده‌ای در کنار گل جمهوری اسلامی ایران است.   
 
فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بنده بعد از این سخنان رهبری از ایشان جویای آن اتفاق شدم که چرا زمان سخنرانی شهید فلاحی یادداشت‌برداریشان از سخنان این شهید بزرگوار بیشتر می‌شد و ایشان در جواب به بنده گفتند که شهید فلاحی کلمه به کلمه‌شان در سخنانشان حساب شده است و آن‌جا بود که ارادت بنده به ایشان بیشتر شد.   
 
سرلشکر سلیمی به بیان خاطراتی از شهید فلاحی پرداخت و گفت: شهید فلاحی زمانی که فرمانده نیروی زمینی بود در کردستان در مقابله با ضد انقلاب همانند یک فرمانده گروهان برای انقلاب فعالیت می‌کرد، وی در جنگ در بازدید قسمتی از مناطق جنگی تیپ 92 زرهی خوزستان که زیر آتش رژیم بعث عراق بود گفت چه قدر سخت است که آدم در خانه خودش باشد و نتواند سرش را بالا بگیرد و ما باید تمامی تلاش خود را برای دفاع از کشورمان کنیم.   
 
وی با بیان این که شهید فلاحی مورد تأیید مقام معظم رهبری بود، افزود: امروزه ما امنیت، آرامش و جایگاهی را که در جهان داریم مدیون خون این شهیدان و جانفشانی‌های آنان هستیم.
 
وی در پایان خطاب به دانشجویان دافوس خاطرنشان کرد: شما باید قدر این شهدا را بدانید و تمامی تفکراتتان همچون تفکرات شهید فلاحی باشد و این مورد را همیشه در نظر داشته باشید که مقام معظم رهبری به نظامیان توصیه کردند که نباید به مذاکرات سیاسی توجهی داشته باشند زیرا نظامیان باید همیشه در جبهه آماده دفاع از کشور باشند.   
 
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید بزرگوار سرلشکر "ولی‌الله فلاحی" تقدیر و تشکر به عمل آمد.





:: برچسب‌ها: سرلشکر سلیمی، دافوس، ابر سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 15 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی