روحیه خوداتکایی و ولایت‌مداری از ویژگی‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان در جریان سفر به هرمزگان از بخش‌های مختلف در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان توانمندی‌های دفاعی این یگان راهبردی قرار گرفت.

 
سردار دهقان در این بازدید در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش گفت: روز آمدی و استفاده از فناوری‌های جدید با بهره گیری از مهندسین ایرانی از ویژگی‌های محصولات کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است و امروز این نیرو یکی از مهمترین تامین کنندگان تجهیزات، تسلیحات و ادوات نظامی برای دفاع از مرزهای آبی کشورمان است.
 
وزیر دفاع  افزود: روحیه خود اتکایی، ولایت مداری و علم اندوزی از ویژگی‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.   
 
وی در این بازدید که به اتفاق دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت، از بخش‌هایی همانند کارخانجات نداجا و بخش‌های مرتبط با پروژه ناوهای در دست ساخت سهند و شیراز بازدید کرد.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از بازدید خود همچنین از پروژه‌های تعمیر و ساخت یگان‌های زیرسطحی این منطقه نیز بازدید به عمل آورد.
 
منطقه یکم نیروی دریایی ارتش واقع در بندرعباس، بزرگترین و اصلی‌ترین پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر پشتیبانی و پوشش ناوگان خود در آب‌های خلیج فارس و منطقه، در سال‌های اخیر ده‌ها ناوگان و ناوگروه را نیز به آبهای محدوده خلیج عدن اعزام کرده است.
 
گفتنی است، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز به منظور بازدید از یگان‌های عملیاتی منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش عازم این منطقه شده است.
 




:: برچسب‌ها: وزیر دفاع ، ولایتمداری ، ارتش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : جمعه 20 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی